En vecka som började dåligt men slutade bra

Den här veckan har inte varit något vidare. I början på veckan kom det massor med snö. Det såg ut ungefär såhör från vårt köksfönster.
 
 
Sedan har jag spenderat lite tid i sängen för jag har varit sjuk. Det har jag förvisso ingen bild på, men Frank såg under tiden ut ungefär såhär.
 
Ruskigt uttråkad med andra ord. Han har ett nylontuggben som fick liva upp stämningen lite.
 
 
Men sen i torsdags kväll kom mina syskon hit. Jag fick svälja halsontet och förkyningen och välkomna dem. (Mår dock fortfarande dåligt..)
 
 
Frank var överglad såklart. I början visste han inte vart han skulle göra av sig själv och var ganska jobbig (men söt). Han är lite översocial vår lilla vovve och fattar inte att han inte alltid kan överrösa alla med fyrtiotusen pussar och hopp. Måste tränas mer på!
 
 
Vi har tagit långa promenader. Handlat second hand på Läkarmissionen. Varit inne i stan. Shoppat vinyler och pocketböcker på Myrorna. Köpt världens finaste klänning på Lindex och ett par prickiga byxor. Och det viktigaste av allt: hittat en studentklänning till Adina som tar studenten i juni. Det blev en vintage klänning i 60-tal, naturvit och ursnygg!
Vi har också, såklart gosat en himla massa med Frank, allas vår mysklimp.
 
 
 
 


Kommentarer
Linnea

Underbara bilder! Krya på dig nu för tusan! Vill gärna se världens finaste klänning från Lindex.

Dolores är också helt till sig när gäster kommer. Hon är speciellt helt utom sig för killar med skägg. Inte ens när jag varit i Stockholm i tre dagar fick jag samma närmast hysteriska välkomnande som kompisar med skägg. Hahaha!

Svar: haha vad rolig! Då kanske hon skulle gilla Macke :) Han har rätt mycket skägg. Frank brukar bita i det ibland, det tycker han är gott ;)
Felicia - Frankofil

2013-03-23 @ 21:32:34
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0