Vanlighelgslyx

Frank strax innan sex-månaders-dagen.
 
Hej mina få men fina bloggläsare.
 
Idag är vädret inte som på bilden ovan (då det var ganska fint). Det regnar, regnar, regnar och regnar. Stockholm är dränkt i regn. Jag ligger för tillfället på en uppblåsbar madrass som ligger mitt på vårt vardagsrumssovrumsmatsalsgolv. Den har hängt med sedan helgen övernattning av mig och Marcus. Hihi. Vi flyttade in på riktigt i vår bostadsrätt i lördags (som vi alltså har bott i andrahand i ett år) och blev av med lite möbler. Dock inte sängen. Däremot tänkte vi semestra lite i vår egen lägenhet och blåste därför upp en ny säng. Voila! Vanlig-helgs-lyx. Frank älskar den. Faktum är att han för tillfället ligger och snarkar i den. Inte nog med att han snarkar, det smattrar rätt friskt ur hans stjärt också. Saker man får ta. För hur glad rakt in i hjärtat blir man inte när han tittar på en med sina stora fina ögon och ser alldeles underbar ut? Jätteglad.
 
Livet med hund är fan det bästa livet man kan ha.
 
Frank fem veckor gammal. Första mötet. Redan där fångade han våra hjärtan.
 
 


Kommentarer
Angus

Tack för din fina kommentar!! så oerhört gald jag blev! DU har mail.. :)

2012-10-02 @ 13:52:01
URL: http://www.angusfoto.blogg.se
Sanna Svedin

Hej! Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Kommentera "Jag är med" här (http://gottagetdown.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html) för att vara med och tävla.

2012-10-07 @ 14:00:27
URL: http://gottagetdown.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0