En film som är så överjävligt vidrig. Det är precis därför jag är feminist. SPRID!

 


Kommentarer
Linnea

Såg den exakt nyss. Fyyy, det är så jävligt. Jag har sett det på nära håll då jag skriver om tv-spel, en väldigt mansdominerad hobby. Det här måste vi kämpa mot!

Svar: Usch ja.. Verkligen! Det där med tv-spel har jag också fått en massa kastat i ansiktet pga av. Jag gillar också tv-spel, spelar ganska mycket ( i perioder) och nämnde väl det någongång när jag gick min första termin på universitet för några klasskamrater. Fick direkt höra "Vaaaaa?! Spelar du tv-spel?!! Och är tjej?!!". Man bara: nä för att det är bara killar som får spela tv-spel.. Vafan liksom?? Blir arg.
Felicia - Frankofil

2013-02-05 @ 17:14:25
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0