Fem dagar utan Frank

Frank hos mormor Marika. Ja ni ser ju, han stormtrivs.
 
Förra veckan hade mina syskon sportlov och vi valde därför att låta Frank ha sportlov med dem. Macke behövde jobba mycket och jag hade mycket att göra i skolan. Frank älskar dessutom mina syskon och mina föräldrar och det är ju roligare att busa med dem än att vara ensam hemma? Trots att det gjorde ont i hjärtat (för vår skull, mer än för Franks skull) lämnade vi honom i Vimmerby på måndagen och hämtade honom på fredagen.
 
Veckan blev skitjobbig rent ut sagt. Frank hade det toppenbra men vi saknade honom som tusan. Hemmet kändes tomt och vi hade INGENTING att göra. Nä, trots att Frank hade det toppen i Vimmerby saknade vi sönder oss! Nästa gång vi lämnar bort Frank sådär länge ska vi banne mig åka iväg och göra något kul istället. Inte sitta hemma och ruttna i hemmet med en massa jobb och skola.
 
Men tack världens finaste syskon och mamma och pappa för den fina hundvakten! Frank älskar er, det vet jag att han gör.
 
"Morfar" Janne med barnbarnet Frank och husse är på hockeymatch. Min lillebror spelade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0