Franks lilla lista.

10 saker jag tycker om att göra
 
- slicka på husses fötter när han kommer hem från jobbet. Smakar mums.
- Bita morfar Janne i örat.
- gosa ner mig näranära matte eller husse. Ju närmre desto bättre.
- leka med andra hundar, gärna frallor.
- brottas på golvet.
- söka efter godis.
- klickerträna. Blir alltid glad när den kommer fram.
- bli kliad på magen.
- ge pussar.
- slappa!
 
 
8 olika sorters mat som jag älskar
- vom og hundemats färskfoder
- västervikskorv
- torkad blodpudding
- torkad lever
- allt som alla har slängt utomhus
- zucchini
- kassler
-pannkakor
 
 
6 busiga saker som jag gör
- bär in skor från hallen till vardagsrumsgolvet när jag har tråkigt eller är ensam
- snor vantar från alla möjliga människor
- biter i fötterna när jag blir glad
- gräver i husse eller mattes hår (oftast på morgnarna) efter hårtofsar
- nafsar gärna till i örat när jag snuttar
- kryper in under sängen fast alla hål är tilltäppta och jag inte får det
 
4 saker som jag inte tycker om
- veterinärer
- människor som går konstigt (då moffar jag från den franska balkongen)
- de flesta vanliga hundgodissorter
- när husse och matte tar tillbaka saker jag inte får ha
2 saker jag inte kan (än)
- komma jämt på inkallning när det är andra hundar i närheten
- kommandot loss (håller dock på att lära mig det nu!)
 
xoxo Frank Olov Gustafsson Lundberg
 


Kommentarer
Linnea

Vilken fin lista, och vad många charmiga saker han gör!

2013-04-09 @ 22:46:38
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0