Till mamma på mors dag

 
 
 
I 23 år har du varit mamma till mig. Världens bästa mamma, som alltid har haft din famn öppen för mig och mina syskon. Du har alltid hängt med oss och hittat på roliga saker. Åkt buss med oss till Västervik för att äta glass bara för att göra en utflykt. Slagit rekord på vattenrutschkanorna på äventyrsbaden vi har varit på. Pysslat tillsammans med oss inför påsk och jul. Lagat fingrar och ögon inför Halloween. Allt för att vi ska ha det bra. Jag ska försöka göra samma sak för mina barn en vacker dag. Föra det vidare. I 1 år har du varit världens bästa mattemor åt Frank och alltid ställt upp när vi behöver råd och tips eller hundvakt. Och jag är helt säker på att du kommer bli världens bästa mormor till mina framtida ungar.  Mamma jag älskar dig. Grattis på mors dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0