Fem saker ni kanske inte visste om mig

  • Jag älskar övernaturliga fenomen. Så pass mycket att jag valde att skriva mitt projektarbete i trean på gymnasiet om Loch Ness-sjöodjuret. Tror arbetet handlade på uppemot 50 sidor. Jag tänker också dra med Macke till Inverness i Skottland nära Loch Ness på vår framtida smekmånad (om inte resan inträffar tidigare). Det är min absoluta drömresa.
  • Jag är feminist. Hatar orättvisor och har lite svårt för människor som inte väljer att kalla sig feminister.
  • Mord faschinerar mig (trots att det självklart är vidrigt). Jag plöjer böcker om det, tittar och lyssnar på dokumentärer och läste till och med 30 hp i kriminologi.
  • Jag har vunnit ett klubbmästerskap i fiske en gång. (förvisso var vi bara två tävlande i min grupp.. men ändå!)
  • Jag har haft en marsvin som hette Indiana. Hon levde i nästan åtta år. Nu när jag har haft den äran att lära känna Frank också, kan jag säga att det finns massvis med likheter mellan Frank och Indiana. Faktiskt.
Från förra nyår då jag var rödhårig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0