Ny design


 
Ja ni kanske ser att designen är ny? Jag hade inget att göra (läs massor att göra) imorse och var sugen på att illustrera lite i Illustrator. Gick en kurs i Grafisk Illustration på gymnasiet men det tog ett tag att komma på hur man gjorde nu igen. Headern kommer säkert inte att bli långvarig, men jag är nöjd med den så länge. :) Tycker framför allt om illustrationen på Frank! Och stringhyllan får representera mig lite. Älskar loppis och det mesta i vårt hem är loppisfyndat eller ärvt.  Vi har en liknande stringhylla (fast med två hyllplan) med liknande saker på i vårt hem. Och Frankofil heter ju bloggen! Anledningen till det är två. Dels heter vår hund Frank. Men också för att en frankofil är en sådan som gillar franska saker extra mycket och ja, han är ju dessutom en fransk bulldogg. Från början var denna bloggen meningen att bara handla om Frank, men jag har så svårt att hålla mig enbart till det.. Finns mycket annat jag vill skriva om. Men jag gillar bloggnamnet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0